Kabadüz’de Heyelanlı Yollar Ulaşıma Açıldı

Kabadüz’de Heyelanlı Yollar Ulaşıma Açıldı

Ordu genelinde etkili olan şiddetli yağış sonrasında Kabadüz ilçesinde oluşan heyelanlar nedeniyle bazı mahallelere ulaşım durmuştu. Belediye ekiplerinin çalışmaları sonucunda yollar yeniden ulaşıma açıldı.

Kabadüz Belediye Başkanı Yener Kaya, yoğun yağışlar nedeniyle bazı mahalle yollarında ulaşımın aksadığını ancak ekiplerin hızlı müdahalesiyle yolların yeniden açıldığını açıkladı.

Yoğun yağış sonrası kısıtlı olarak ulaşıma kapanan Dere Yolu– Derinçay Mahallesi bağlantı yolu ile Musarık Mahallesi Alçakbel– Yokuşdibi bağlantı yolunda çalışma başlatıldı.

REKLAM ALANI

Büyükşehir Belediyesi ve Kabadüz Belediyesi ekiplerinin koordineli şekilde yürüttüğü çalışmalar sonucunda yollar yeniden ulaşıma açıldı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ