Kabadüz’de Heyelanlı Yollar Ulaşıma Açıldı

Ordu genelinde etkili olan şiddetli yağış sonrasında Kabadüz ilçesinde oluşan heyelanlar nedeniyle bazı mahallelere ulaşım durmuştu. Belediye ekiplerinin çalışmaları sonucunda yollar yeniden ulaşıma açıldı.
Kabadüz Belediye Başkanı Yener Kaya, yoğun yağışlar nedeniyle bazı mahalle yollarında ulaşımın aksadığını ancak ekiplerin hızlı müdahalesiyle yolların yeniden açıldığını açıkladı.
Yoğun yağış sonrası kısıtlı olarak ulaşıma kapanan Dere Yolu– Derinçay Mahallesi bağlantı yolu ile Musarık Mahallesi Alçakbel– Yokuşdibi bağlantı yolunda çalışma başlatıldı.
Büyükşehir Belediyesi ve Kabadüz Belediyesi ekiplerinin koordineli şekilde yürüttüğü çalışmalar sonucunda yollar yeniden ulaşıma açıldı.

























